Saturday, September 27, 2014

practikal time part 2

Hai semua..
Aku just nak share je lah pengalaman aki dekat tempat praktikal sekarang ni..
Aku suka dengan kerja aku n aku suka environment tempat keje aku ni.. sebab its more to islamic punya tempat lah.. so tenang jek..
but the problem is i really hate my supervisor... why??? Sebab dia sangat bossy dengan aku..
Dia tegur semua orang tapi xsedar keaalahan diri sendiri.... tp dia tu bole diajak berbincang cumanya kalau berbincang dengan dia,,kau akan rasa mcm sedang mencurah air di daun keladi sebab end up nye nanti,, kau xkan dapat jawapan or kata putus.. anddddd dia adalah seorang manusia yang sangat sellfish..
1st time aq jumpe parents yang so sellfish n tak nak keluar sesen pun untuk education anak.. nak anak dapat education free je.. company ni belum jadi milik dia pun.. aq xkesah kalau ni company dia,, tapi sekolah ni akan dapat income kalau org bayar fee.. kalau dah dia sendiri tak bayar fee... mcm mana nak dapat duit nak rolling modal.. memang lah tempat ni xkan bankrap kalo anak dia sorang jek yg xbayar.. tapi kan masing2x ada otak.. tak takut ke nanti kena soal dekat akhirat?? kau skolahkan anak kau tapi kau xbayar fee tu sesen pun? Xtakut?? Hmm.. aku pun bukan baik pun kalo nak cerita pasal akhirat n all that..hmm.. dah lah malas aku fikir..kau fikir lah sendiri..

bye

No comments:

Post a Comment