Thursday, September 26, 2013

Perasaan tak terbendung?

Hai.
Just nak tulis apa yang aku rasa..
This week adalah  minggu yang sangat busy and sangat memenatkan.
Isnin aku baru balik dari my cousin wedding, then start Selasa pergi ke Kedah until Saturday, then Ahad pergi pwtc untuk francais, lepastu hari isnin ada pulak kursus for entrepreneur.  Sangat memenatkan..

Suka duka dalam berkawan..
Of course time kat Kedah, ramai jugak la aku dapat kawan time kat sana, then banyak je memorable things yang aku dapat time kat sana.. Tapi malang towards my relationship yang sedia ada coz aku menghadapi sdikit masalah dengan kawan2x just sorang dua.. tak lah ramai mana pun..
And of course aku akan cari orang yang walaupun aku tak share masalah aku, tapi aku dapat gembirakan diri aku bila berbual dengan dia..
Dalam ramai2x kawan2x yang aku pilih untuk jadikan orang untuk aku msg, chatting, berbual and What so ever la kan, ada sorang ni,,, tanya aku question yang buat aku terasa nak sentap dengan dia..

aku ingat benda tu habis kat situ je.. coz aku dah cakap jgn questioning lagi benda2 yang aku tak rasa nak cerita, tapi aku tak tau mane silap aku, bila aku chatting dengan dia, dia dah tak balas lagi dah..
hurmm baru aku terfikir.. susah nye nak jaga banyak hati,, nanti hati kita pulak yang tak terjaga... tapi dalam masa yang sama, if aku tak jga hati orang, susah jugak idup aku nanti kan?
hmm entah lah.. masalah yang utama belum selesai, sekarang aku kehilangan kawan untuk aku gembira pulak.. hurmm.. nasib la kan?..

tapi tadi my friend yang sorang ni ada cakap nampak la dia marah bila aku berbual dengan sorang lagi kawan ni,, tapi the point yang aku tak faham,, kenapa bila aku msg dia tak balas walaupun dah seen aek?
jahat sangat ke aku ni?

lepas tu aku pun ada bengang dengan sorang kawan kelas aku ni.. ktorang memang suka gurau2x.. tapi dipendekn cerita, bila dia bergurau dengan aku dalam keadaan aku tak stabil dari segi emosi ni, aku rasa macam nak marah je.. and aku memang dah marah dia pun.. hopefully dia tak cakap macam tu lagi pada aku and aku harap jugak yang dia ok je dengan aku since aku tak tau macam mana nak betulkan balik masalah aku yang sedia ada dengan masalah aku terhadap hubungan aku dengan kwan aku yang aku msg tak balas tu.. sebab aku rasa yang aku tak tau nak buat macam mana. yang aku tau, aku tak nak kehilangan mana2x kawan pun lagi..

hmmm okay, thats all..
daa..

No comments:

Post a Comment